2014. március 26., szerda

XXXXVIII.Fejezet.: Semleges napok.

Semleges napok.
A kérdésre egyből rávágtuk.:
  • Igen!
Kis könnycsepp is kicsordult, majd nagy boldogan tovább folytattuk a pikniket, persze Niall is kért kaját. Tíz óra fele elindultunk haza, nagyon hűvös lett. Hazáig csak beszéltem és folyton Harry-hez bújtam.Nagyon boldog voltam, amint haza értünk felhívtam Dettit, Ildit, és Anyáékat. Mindenki örült neki, főleg annak hogy végre megtaláltam a boldogságot. Virág szintén körbe telefonálta a rokonságot. Másnap már kicsit lenyugodtam és csak az esküvő körül jártak a gondolataim. Milyen ruha, hol, mikor és ilyenek. De ezeket a gondolatokat Harry egy csókkal el tudta űzni. Délelőtt a fiúkkal medencéztünk és trambulinoztunk, még Virág nem hívott hogy Ő és Brunz találkozni akarnak. Én furcsálltam, de Harry nem. Természetesen bele mentünk a találkozásba, pár perc múlva indultunk Virágéhoz. Hamar ott voltunk és berontottunk. A nappaliban helyezkedtünk el, ahol a közös esküvő kérdését vetették fel. Harry valószínűleg tudta, mert ő nem lepte meg, de engem egy kicsit váratlanul ért. De tetszett az ötlet így bele mentem.Virág csak mosolygott így nem bírtam megélni hogy ne kérdezzem meg.:
  • Virág! Te a nászéjszakát várod ennyire vagy azt hogy négyen menjünk a szálódába. 
  • Hey.- majd elkezdett röhögni.
  • Honnan tudod hogy szálódába megyünk?- nevetett Bruno.
  • Csak tippeltem.:)
Kicsit iszogattunk majd, elindultunk haza felé. Nem tudtam gondolkozni az esküvőn mert Harry egyfolytában szóval tartott. Otthon kaptunk egy kis infót Ancsáékról is, Ati megkérte Ancsát hogy legyenek újra együtt, Ancsa pedig örömmel mondott Igent. A hetek olyan gyorsan mentek, általában azzal ment el egy hét hogy csak az esküvőt szerveztük. A helyszín már megvan Hawai-n lesz azon belül Honululu-n. Főképp azért mert Brunz ott született és azért is mert egy csodálatos hely. Már mindent megszerveztünk, holnap utazunk és másnap esküvő.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése