2014. március 3., hétfő

XXIV.Fejezez.: Los Angeles.

Los Angeles.
Az ajtóban Anne, Gemma és Robin állt. Kezükben bőrönd volt amit nem értettem, de Harry is lejött és neki beugrott.
  • Basszus, elfelejtettem.- mondta Harry.
  • Mit?- értetlenkedtem.
  • Hogy ma Los Angelesbe utazunk.-válaszolt.
  • Miért.- mosolyogtam.
  • Csak egy kicsit kikapcsolódni.
  • De..- szomorodtam el.
  • Mi a baj?- ölelt át Harry.
  • Hát nem akarom itt hagyni a  fiúkat és Dettiéket, és Virágékat sem.
  • Virágék is jönnek LA.-be csak nem velünk.
  • Nyugi jó lesz és sietünk haza a srácokhoz. 
  • Okés.- majd nyomtam egy csókot Harry szájára.
Felhívtam gyorsan robogjon át hozzánk, mert el akarok tőle búcsúzni. Detti nem értett semmit, de pár perc múlva már nálunk is volt. Elmondtam neki hogy pár napra elutazunk és kb. 10 percig ölelkeztünk. Virágékkal a reptéren találkoztunk, Virágtól is elbúcsúztam majd felszálltunk a gépre. Imádtam Harry-vel lenni, de most utazunk el először a fiúk nélkül. Amikor leszállt a gép és megláttam LA.-t nagyon jó érzés fogott le főleg hogy Harry is mellettem van. Fogtunk egy taxit és egy szállodába mentünk. Megkaptuk a kulcsot és elindultunk a szobánkba. A szobában Harry kicsit szomorkás lett és muszáj volt kiszednem belőle, hogy mi a baja. 
  • Mi a baj Harry.- szomorodtam el én is.
  • Semmi...
  • Kérlek mond el.
  • Hát nem véletlenül utaztunk el pár napra.
  • Folytasd!
  • Mivel Pénteken haza utazunk( Hétfő van) és Hétfőn elkezdődik a turnénk. 
  • És alig fogunk találkozni.- kicsit könnyeztem.
  • Igen.
Még két percig csöndben ültünk, majd elmentünk sétálni. Anne-ék a szállodában maradtak és vacsorázni mentek. Éppen a városban sétálgattunk amikor megcsörrent a telefonom, Virág hívott.:
  • Zsanc!!- ordított.
  • Mond.:)
  • A belvárosban vagytok?
  • Igen.
  • Akkor gyertek oda ahol az a sok kőfal van.
  • Ahol graffiti-zni szoktak?
  • Igen, siessetek.
Nem voltunk messe a kő falaktól, így hamar oda értünk. Virág ott ugrált a kezében a festék szórókkal.  Éppen befejezte a graffiti-ét azon a falon amit Bruno vett neki. Amikor megláttam csak röhögtem, mivel nagyon fel volt pörögve. Megdicsértük, majd beültünk egy KFC-be. Este elköszöntünk és visszamentünk a szállodába. Másnap Anne-vel és Robbin-nal mentünk vásárolgatni, Gemma a barátnőinél volt. Dettivel is beszéltem, hogy minden rendben van-e de nem győzőt nyugtatgatni. Nagyon hamar eltelt az az öt nap, élveztem ezt a kis kikapcsolódást, de nagyon rossz volt belegondolni hogy jövőhéten a fiúk turnéra indulnak. Amikor haza repültünk, Dettiék egy kis koktél party-val vártak minket. Este a fiúk elmentek bulizni, mi ( Detti, Virág, Én) otthon maradtunk. Éppen lefeküdtünk volna, amikor csörög a telefonom. Liam volt hogy mennyünk el eléjük mert Harry nagyon bebaszott. Most kihasználtam a lehetőséget hogy elvigyem a fekete kocsit. Amikor oda értünk a fiúk már kint vártak minket, Harry egy csajt csókolgatott, amikor oda mentem hogy most azonnal fejezze be, akkor ellökött magától és tovább falta azt a nőt. Ekkor nagy nehezen Louis leszedte a nőről Harry-t is haza vittem őket. Összepakoltam a cuccom és elmentem, visszamentem Ildihez. Egész este csak sírtam és azon gondolkoztam, hogy ennyi lett volna? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése