2014. március 7., péntek

XXXVIII.Fejezet.: Vidám park.

Vidám park. 
Nem volt sok kedvünk volt elmenni, mindenki nagyon másnapos volt. De Ancsa azzal győzött meg minket, hogy reggel Ő és James, Letti és Ryan Párizsba utaznak. Ezért mindenki bele egyezett. Elmentünk a KFC.-be reggelizni, és onnan elmentünk a vidám parkba. Megbeszéltük hogy egy óra múlva találkozunk a London Eye-nál. Mindenki a párjával ment, csak mi mentünk többen, a fiúk csatlakoztak hozzánk. A fiúk mentek előttünk, Harry-vel pedig kéz a kézben sétálgattunk. Felszálltunk a London Eye-ra mi össze bújva ültünk, erre a fiúk azt ordibálták.:
Meghalunk... Niall éhes... Hello LA.
Ezek után már én sem bírtam ki röhögés nélkül. A tetején láttam a többieket is, mind a három páros kéz a kézben édesen sétálgatta, és vásároltak. Amikor leszálltunk az árusok között néztünk szét. A fiúk egy csomó kaját vettek, én pedig megláttam egy rózsaszín egyszarvút amit meg is vettem. Hamar eltelt az az egy óra, és el is indultunk a találkozó helyszínére. Mindenki vett valamit, Letti és Virág egy óriás Minion-t vettek. Ancsa egy nála majdnem nagyobb plüss macit vett. Szerencsére már senki sem volt rosszul, ezért felültünk a hullám vasútra. Harry és Én sem rajongunk a hullám vasútért, de Ancsa kedvéért felültünk. Niall majdnem össze hányta magát, amin a fiúk csak röhögtek. Leszálltunk, majd pár órát bolyongtunk a vidám parkban. Majd haza felé beültünk egy bárba, ahol iszogattunk. Ryan koktélokat rendelt, majd Bruno erősebbre tért át. Virág és Én még nagyjából józanok voltunk, ezért hívtunk Ancsáéknak( akik kicsit be voltak baszva) egy taxit. Lettiék még épp hogy haza tudtak sétálni. Virág hívott egy több személyes taxit, ami a mi sarkunkon állt meg, onnan mindenki haza sétált. Ma Harry-nél aludtam. Holnap a repülő téren elbúcsúzunk Lettiéktől és Ancsáéktól. Virággal még este beszéltem telefonon és sajnáltuk, hogy nem rég találkoztunk a lányokkal és már menniük is kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése