2014. március 6., csütörtök

XXXVII.Fejezet.: A nagy nap.

A nagy nap.
Este kivételesen eltudtam aludni, de még az álmomban is Harry szerepelt. Álmomat a telefonom csipogása zavarta meg. Az ébresztő csörgött, mert el döntöttem mit kell tennem. Fel öltöztem, majd elmentem a közeli cukrászdába ahol Virággal beszéltem meg egy találkozót. Virág már rendelt két rózsaszínt minyont, épp akkor hozták ki őket, amikor beléptem.Gyorsan bementem és leültem mellé. Kicsit beszélgettünk, majd elindultunk a belvárosba. Kicsit sétálgattunk a parkban, a fiúkra várva. Megkértem a fiúkat Harry kivételével, hogy jöjjenek a parkba. Meg is érkeztek, de nekik sem volt jó kedvük.
  • Mi a baj?- kérdeztem kicsit aggódva.
  • Olyan fura nélküled.- mondta Niall.
  • Jaj, nekem is hiányoztok.
Ekkor megöleltük egymást, majd megszólaltam.
  • Azért hívtalak ide titeket, hogy a mai koncerthez sok sikert kívánjak. 
  • Köszi.- mondták egyhangúak.
De hamar menniük kellett mert még hátra voltak a próbák. Virággal vettünk fagyit és még pár kört tettünk a parkban. Ránéztem az órámra és az aréna fele vettük az irányt, Virág megbeszélte Bruno-val hogy ott találkoznak. Kicsit megtorpantam amikor a fiúk hangja szűrődött ki az arénából, de tudtam hogy miért jöttem, és csak ez vezérelt. Kicsit veszekedtünk az őrrel, de sikeresen bejutottunk a színfalak mögé. Épp a Little Things cimű dal kezdetére értünk oda.  Harry látszólag szomorú volt, még a fiúk sem tudták feldobni. Harry beszámolt a rajongóknak.:
Egy nap alatt eltudtam baszni az életemet, mindenemet elvesztettem ami számomra fontos volt. Szóval ez a szám bár nem hallja neki szól! Ti sose engedjétek el aki számotokra a legfontosabb.
Ezt hallva  már tudtam, megérdemli a 2. esélyt. A dalt nagy szenvedéllyel énekelte, alig vártam hogy végre lejöjjön a színpadról. Virág és Brunz is várták mi fog történni, mindketten szurkoltak. Vége lett a dalnak és a fiúk ugráltak le a színpadról, Harry amikor meglátott lefagyott, majd közelebb lépett.:
  • Mennyit hallottál?-kérdezte.
  • Épp eleget.- válaszoltam majd megcsókoltam, miközben Virág ujjongott a háttérben.
Nem is kérdeztünk egymástól semmit, csak mosolyogtunk. Már csak az utolsó dal volt hátra, azt már mindenki végig ugrálta még Bruno is. A koncert végén Virág meglepett minket, mert szervezett egy "after party-t" a házukban. Oda már kéz a kézben mentünk Harry-vel. A party-n ott volt Ancsa és James és egy régi barát Letti és Ryan ( Ryan Gosling) az estét végig buliztuk. Természetesen a fiúk ( Zayn, Liam,Louis,Niall) sem maradtak le a buliról. Letti imádja Ryan-t már több mint 1 éve együtt vannak. Azt is megtudtuk hogy Ancsa és James már az esküvőt tervezik. A buli végeztével, mindenki a kanapén vagy a körül aludt el. Reggel kb. mindenki másnapos volt, a pihenés helyett Ancsa és Virág programot szervezett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése