2014. március 1., szombat

XXXII.Fejezet.: Egy hét.

Egy hét.
Liam-ék kimentek a szobából mi is pár perc múlva lementünk a nappaliba, ahol nem csak Virágék hanem Dettiék is tartózkodtak. Liam mindent elmagyarázott hogy hova és miért megyünk. Nagyon jó ötletnek tartottam, és örültem hogy ismét segíthetünk. Afrikába megyünk 5 napra segíteni a kórházaknak, és a rászorulóknak. Reggeliztünk, majd gyorsan összepakoltam egy bőröndnyi ruhát. Harry csak lazán egy szürke nike táskába pakolt. A nappaliban gyülekeztünk, majd elindultunk a repülő térre. Az út hosszú volt, de már vártam hogy meglássam Afrikát. Amikor leszálltunk, már vártam a találkozást a kis gyerekekkel. A belváros szép, de ahova mi mentünk az kevésbé volt szép látvány. 
 






A fiúk már egyszer jártak itt, és örömmel jöttek vissza. Bruno is szívesen segít a gyerekeknek, Virággal most járunk itt először és döbbenten néztük a szegény körülményeket. Szállásunk a belvárosban volt, minden nap beutaztunk a faluba. Az első nap egy iskolába látogattunk el. A gyerekekkel fociztunk, és énekeltünk. Kézen fogva sétálgattunk velük, mindenben amiben csak tudtam segíteni akartam. Másnap egy kórházba mentünk, ahol gyógyszereket adományoztunk. Virággal nem bírtuk sokáig sírás nélkül, nagyon rossz volt látni a több ezer beteg gyereket. Az utolsó három napban könyveket és ruhákat hordtunk a gyerekeknek. Megköszöntük hogy itt lehettünk és segíthettünk, majd egy taxit fogva elmentünk a repülő térre. Az úton azon gondolkoztam hogy ez az öt nap nagyon csodás volt, és nagyon hamar elment. Már csak arra eszméltem fel, hogy megállt a kocsi. A reptéren sok újságíró volt, de mi gyorsan felszálltunk a Londonba induló gépre.  A vissza út nem tűnt olyan hosszúnak, mert most nem haza mentünk hanem egy táborba 2 napra. Ebbe a táborba 14- 24 évesek jártak. Szóval ez nem kisgyerek tábor. Sötétedésre érkeztünk meg, a táborozok között voltak Directionerek akik nem támadták le a fiúkat. Amikor oda értünk épp a live while we're young szólt amibe a fiúk is bekapcsolódtak, énekeltek és táncoltak. 

Pár perc múlva már Calvin Harris szám ment, akkor a rajongók megrohamozták őket és autó grammot és képeket kértek. Egy pár fan velem is készített képet. Virágékat is megrohamozták szint úgy mint Dettiéket.  Virág gyorsan elszaladt a DJ pulthoz, ahol Bruno Mars számot kért a Gorilla-ra tomboltunk. Kicsit ittunk majd mindenki elvonult valamelyik sátorba. Reggel kicsit másnaposan keltünk, majd leültünk a többiekhez a reggeli tábortűz köré. Reggeliztünk, majd utána Niall és Bruno gitároztak, még a többiek énekeltek. Detti éd Patrick reggeli után elmentek a közeli tóhoz. Mi is elmentünk, de mi nem romantikázni mentünk. Bruno egyből belelökte Virágot, majd utána ugrott. A fiúk és Én egy fáról lógó kötélről ugrottunk a vízbe. 
A vízből kiszállva mindenkin tapadt a ruha. Miután megszáradtunk még egy kicsit sétálgattunk majd este, taxi-val haza mentünk.
Otthon mindenki, hamar lefeküdt nagyon jó volt ez az egy hét. Holnap nagy nap lesz mert Harry-vel évfordulónk lesz 2 hónapja vagyunk együtt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése