2014. március 22., szombat

XXXXVII.Fejezet.:Istenem...

Istenem...
Reggel nehézkesen keltünk fel, mindenki fáradt volt. Amikor kiszálltam az ágyból lementem a nappaliba és a kanapén fetrengtem tovább. Pár perc múlva Liam jött le a lépcsőn, épp hogy leült volna csak hogy én megszólaltam.:
  • Liam..- nyafogtam.
  • Mi van.- ásított. 
  • Hozol nekem egy jeges teát?- mosolyogtam rá.
  • Túl sokáig tart.- röhögött.
  • Csak ki kell öntened az üvegből.
  • Oké..
  • Köszi! Imádlak!
  • Tudom.- szólt közbe Harry aki a lépcsőn jött le.
  • Haha.:) <3
 Nehezen de megkaptam a jeges teám. Miközben iszogattam, Harry ült le mellém,:
  • Jó reggelt Szívem.- mosolygott majd egy csókot nyomott az ajkaimra.
  • Jó reggelt Életke.
  • Ma estére ne tervezz programot mert elviszlek valahova. 
  • Okés.:)
Bár tudom hogy nem terveztem és nem is akartam már programot de Harry-nek és Harry-ért mindent. Pár perccel később  Harry felállt és felment a szobába halottam hogy valakivel telefonál de nem halottam túl sokat, bár nem is érdekelt. Louis is lejött a nappaliba és lehuppant mellém. Már csak a két álomszuszék aludt Zayn és Niall. De nem izgatott hiszen olyan édesen alszanak. Nem akartam unatkozni délelőtt így találkozót beszéltem meg Luke-kal ő mindig feltölt energiával.  A parkban találkoztunk Harry nem akart jönni, sőt még örült is hogy elmegyek amit nem értettem. Luke már várt rám, pedig nem is késtem. 
  • Szia.- öleltem meg.
  • Hello.
  • Miért akartál talizni?-kérdezte.
  • Csak gondoltam te egy kicsit fedobsz.:)
  • Persze, én mindig.:)
  • Yeah..
A továbbiakban sétálgattunk és beszélgettünk és ahogy vártam fel is töltődtem energiával.  Egy órát töltöttünk a parkban, de nekem már mennem kellett. Lassan haza sétáltam, nem gondolkoztam semmin csak élveztem a napsütést.   Amikor haza értem Niall és Zayn még mindig aludtak. Mivel már 3 óra fele járt felmentem és ruhákat válogattam az "estére". Épp egy ruhát próbáltam amikor Niall szólt be hogy.: Mi van hercegnő. Ezen csak mosolyogtam majd próbáltam tovább. Harry fél 5-re várt engem a nappaliba, de mivel fél négyre végeztem a ruha próbával ezért gyorsan össze szedtem magam és lementem. Harry is lazán volt öltözve mivel még mindig nagyon jó idő volt. Harry egy parkba vitt ahol úgymond piknikeztünk. Mellettünk volt meg egy pléd, nem értettem de pár perc múlva virágék érkeztek meg. Együtt vacsiztunk, nagyon jól éreztük magunkat. Egyszer csak gitár szóló hallatszott, Niall volt az. Nem értettünk semmit de ekkor a fiúk térdre " helyezkedtek" és egy dobozkát vettek elő. Majd egyhangúan mondták.:
Hozzám jössz feleségül?
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése