2014. március 14., péntek

XXXXI.Fejezet.: Luke.

Luke.
Reggel arra ébredtem hogy Harry a hasamon ül és az arcomat puszilgatja. Ez boldoggá tette az egész napom, megfogta a kezem és felültetett, majd kézen fogva lementünk a konyhába.  Elvonszoltam magam a hűtőig, kivettem a narancs levemet majd levettem a polcról egy poharat majd leültem az asztalhoz. Éppen belekortyoltam a poharamba, amikor a telefonom csörgött, Luke szólt bele.:
  • Hi!- mondta.
  • Hello.- válaszoltam álmosan.
  • Mikor találkozunk?
  • Hát nem tudom, nemrég ébredtem fel.
  • Jaj te kis álom szuszék.- bókolt de engem nem hatott meg.
  •  Hahaha.- próbáltam lekesedni.
  • Jó lesz 2 óra múlva a szabadtéri kávézóban?
  • Öhm... Oké addigra megpróbálok felébredni..
  • Okés akkor majd ott tali szia.:)
  • Szia.
Ekkor leraktam a telefonom az asztalra, és ittam tovább. Harry rám nézett és megkérdezte.:
  • Luke volt?
  • Igen..
  • Nyugi.. rámenősnek tűnik de rendes srác.
  • Tudom.:)
Ekkor abba hagytuk a beszélgetés mert a többi fiú jött le a lépcsőn, és folytattuk a reggelit. Louis és Niall végig szórakoztattak minket, de lassan felballagtam az emeletre és elkezdtem készülődni a találkozóra. Elkészültem és lesétáltam a lépcsőn, a fiúk a kanapén fetrengtek és foci meccset néztek. Kicsit fáradtan de elindultam a kávézóba. Luke már ott várt az egyik asztalnál, és koktélt iszogatott. Leültem mellé én limonádét rendeltem.  
  • Szia.- köszöntem és mosolyogtam.
  • Hali.- válaszolt, ő szokatlanul boldog volt. 
  •  Miért hívtál ide?
  • Hát kíváncsi voltam milyen vagy, mert amikor ott voltunk csak simán felmentél.
  • Hát fáradt voltam..
  • Te mindig az vagy?!- röhögött.
  • Általában..
  • Mert nem alszol hanem este Harry-vel huncutkodtok.
  • Hé! Ehhez semmi közöd!-röhögtünk egyszerre.
Éppen kérdezni akart valamit, csak megcsörrent a telom.:
  • Szia Zsanc.- szólt bele Virág. 
  • Hello.:)
  • Hallottál arról a szabadtéri buliról, ami a belváros útcáin lesz?
  • Igen, de nem tudok túl sokat.
  • Olyan mint  a szilveszteri bulik csak itt a tavaszt ünnepeljük 20:00-kor kezdődik jöttök?
  • Szerintem rá tudom venni a fiúkat.
  • Okés mi és Dettiék is ott leszünk.
  • Okés, akkor ott talizunk.
  • Okés pusziszia.:)
  • Szia.:)
  • Mi is megyünk a buliba.- mondta Luke.
  • Én is szeretnék eljutni.
  • Akkor ott talizunk.
  • Mi?- nem értettem, mert egy kicsit akcentussal beszélt.
  •  Harry-vel már megbeszéltünk és az egész banda ott lesz.
  • Juppy.:)
  • De akkor most megyek mert, még készülődnöm is kell.
  • De hisz este lesz és még csak 2 fele van.
  • Nem baj el kell döntenem hogy mit veszek fel.
  • Okés.-megöleltük egymást és haza rohantam, nagyon elakartam menni erre a buliba.
Othon a fiúk még mindig a kanapén  fetrengtek, nem foglalkoztam a kis lustikkal. A levelek között megérkezett Letti és Ryan esküvői meghívója, jövő héten lesz Párizsban. Este kibulizzuk magunkat és pár nap múlva megyünk Párizsba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése