2014. március 30., vasárnap

Utolsó rész.:Életem legjobb napja!

Életem legjobb napja!
Már tegnap Hawaii-ra utaztunk, gyönyörű hely, tökéletes lesz minden. Amikor leszállt a gépünk, szétváltunk, Harry és Én szállodába mentünk, Brunz és Virág pedig Brunz-ék házába. Pár óra múlva az esküvő helyszínén találkoztunk, és próbáltunk, már ekkor nagyon izgultam, de Virág még jobban. A próba után körbe jártuk a város, majd beültünk egy étterembe ahol a helyi specialitásokat kóstoltuk meg. Kicsit furi volt de finom, nehezen tudtunk enni mindenki izgult a holnapi nap miatt. Kis idő múlva ismét szétváltunk, és vissza mentünk a szállásunkra. Hamar elaludtunk, mert reggel korán kell kelni  a smink és a haj elkészítése miatt. Reggel Lou kopogtatott az ajtón, rábíztuk  a hajunkat és az én sminkemet. Harry-vel kezdte addig engem bezártak a fürdőbe. Nem hallottam túl sokat, csak nevetgélést. Kb. fél óra múlva Harry az ajtóhoz jött és elköszönt ment Bruno-hoz, Virág pedig jött hozzám. Nem láthatta senki sem a menyasszonyt sem a vőlegényt. Lou kiengedett a fürdőből és neki állat a hajamnak és a sminkemnek, éppen amikor elkezdte betoppant Virág kész hajjal és sminkkel. 
  • Hu, de szép vagy.- mondtam.
  • Köszi, a te hajad is csodás lett.- ekkor Lou már a sminkemmel foglalkozott.
Nemsokára én is kész lettem, Lou csodás munkát végzett. Amint végzett ő is ment készülődni, mert ő is szerepel a vendég listán. Virág hozott virágfüzért is amit én a hajamba raktam, ő pedig a nyakába.Itt volt az ideje, hogy elinduljunk az esküvő helyszínére, ami a tenger parton lesz. Ezért a ruhánk sem habos babos hanem egyszerű fehér egybe ruha. A partra a fiúk egyik testőre vitt ki minket. Még volt egy kis időn addig egy kis fa házban üldögéltünk. Már az összes vendég megérkezett csak a pap készülődött. Hamarosan elkészült és elkezdődött a zene, nagy izgulások közepette elindultunk. A fiúk eszméletlenül sexy-k voltak, amikor egyre közelebb mentem Harry-hez elkezdtem remegni, nem éreztem ilyet már nagyon rég óta, utoljára akkor járt át ez az érzés amikor Harry-től levelet kaptam. Az oltárnál Virággal háttal álltam de azt hallottam hogy Brunz ezt mondja.:
Gyönyörű vagy!
 Virág meg akarta csókolni Brunz de a pap közbe lépett.:
Ezt hagyjuk a végére.
Kicsit mosolyogtak, majd elkezdődött a szertartás. Végig mondtuk a szokásos szöveget, majd jött a legjobb rész.:
Mostantól férj és feleség, megcsókolhatja a menyasszonyt.
Harry szenvedélyesen csókolt, majd a tenger parton iszogattunk és vacsoráztunk.  A nászéjszakát is itt töltöttük ami eszméletlen jó volt, pár hét múlva visszarepültünk Londonba, ahol véglegesen is Harry-hez költöztem. Pár év múlva (10) gyereket is szeretnénk, pont úgy mint virágék.




Köszönöm hogy olvastátok és követtétek a blogot kezdek egy kövit amit itt érhettek majd el.:http://mertmindenmegtortenhet.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése