2014. március 10., hétfő

XXXX.Fejezet.: Találkozó.

Találkozó.
Reggel nehezen keltem, még lustizni akartam Harry mellett, de nem tehettem. Levonszoltam magam a lépcsőn, majd a konyhában foglaltam helyet. Éppen a teámat kortyolgattam, amikor Liam jött le a lépcsőn. Ő a konyha közelébe sem jött a kanapéra ült, majd röhögni kezdett.
  • Te ilyenkor jót érzel.- kuncogtam. 
  • De..- akkor már szakadt a röhögéstől.
  • Mi bajod van?- mentem közelebb miközben ásítottam.
  • Niall.. éppen vitt egy tál fagyit.. amikor Zayn.. istenem.
  • Folytasd.
  • Zayn kigáncsolta és pont a tál fagyiba a feje..
Ekkor más én is röhögtem főleg amikor megláttam Niall fagyis fejét. Niall nem szólt semmit, csak ment egy újabb adag fagyiért. Amikor kiröhögtük magunkat ránéztem az órára és már rohantam is fel az emeletre. Harry éppen akkor lépett ki a szobából csoda hogy nem löktem fel. Gyorsan magamra kaptam egy egyszerű ruhát és rohantam tovább. Az ajtó előtt felkapattam Harry egyik pulcsiját és siettem a kávézóba.Sok paparazzi álta el az utam, de próbáltam sietni. A paparazzik ellenére én értem oda előbb.Pár perc múlva megérkezett Gemma is, megölelt majd leültünk egy eldugottabb asztalhoz. Sokat beszélgettünk, főképp Harry-ről és a fiúkról volt szó, Gemma arról is beszélt hogy örül annak hogy megismert, és hogy egyszer elmehetnénk valahova mind ( Brunz, Virág, Detti, Patrick, Niall, Zayn, Louis, Liam, Harry, Gemma és én) együtt. Tetszett az ötlet, de Gemma eleve egy mosolygós lány aki mindenkit rá tud beszélni mindenre. Legalább két órát beszélgettünk, de utána mennie kellett, mert Ashton várta őt a kávézó előtt. Nem tudom mi van köztük de aranyosak, elköszöntem tőlük és elindultam haza. Út közben Virág hívott.:
  • Szia Virág.
  • Szia Zsanc.. Sajnálom, de ma nem tudunk talizni, mert Brunz elvisz valami romantikus helyre..:)
  • Juj semmi baj, jó szórakozást!! :3
  • Jaj köszii, nah akkor puszikaa.:)
  • Pusziszia.:3
Ekkor már a házunk előtt voltam, bementem és az 5Sos ( 5 seconds of summer) ült a kanapén, és a fiúkkal énekelgettek. Bemutatkoztam nekik, majd nem akartam zavarni és felvonultam az emeletre. Ott befeküdtem az ágyba és laptopozni kezdtem. Nem volt sokáig nyugtom, mert Luke jött be  a szobába. 
  • Szia. intett felém.
  • Szia.
  • Ő csak azt akarom megkérdezni hogy holnap eljönnél velem iszogatni valahova?
  • Ugye tudod hogy én Harry-vel vagyok együtt.
  • Igen, de ezt csak ismerkedés céljából.
  • Hát akkor jó.:)
  • Akkor holnap szia.- majd távozott a szobából.
Kicsit furinak találtam, de nem nagyon zavart, mert én Harry-t szeretem. Este kaptam egy sms-t ami Virágtól jött.:
Juj Bruno olyan édes egy fa házba mentünk a tengerpartra ami fáklyákkal volt kivilágítva.  Jó éjt.x
Erre csak egy "uu"-t mondtam majd a mellettem fekvő Harry-hez bújtam. Elmeséltem neki a Luke-os sztorit, majd egy csókkal elaltatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése