2014. március 5., szerda

XXXVI.Fejezet.: Zűrös egy nap.

Zűrös egy nap.
Reggel a telefonom csörgésére keltem, Detti írt sms-t hogy mennyünk el sétálni. De semmi kedvem nem volt, és ezt meg is írtam neki. Ekkor valaki dörömbölni kezdett az ajtón, kicsit megijedtem, de meghallottam a szövegét.
  • Most azonnal told ki a segged, mert elmegyünk sétálni. -ordította.
Kinyitotta az ajtót, úgy néztem ki mint egy zombi, pizsiben, kócos hajjal, és kisírt szemekkel. 
  • Nincs kedvem!
  • Nem szenvedhetsz itthon egész nap ilyen jó időben!
  • De, nem...
Kezdtem hisztizni, ekkor Detti berontott és leült a kanapéra.
  • Gyere ide!
Becsuktam az ajtót és leültem mellé. 
  • Most azonnal felöltözöl és elindulunk a parkba.
  • De látod rajtam hogy élet kedvem sincs...
  • De pont leszarom, de kicsit kimegyünk és utána békén hagylak. 
  • De max 1 órára.
  • Okés.
Bevonszoltam magam a szobába felvettem valamit, egy szakadt cső farmert és egy "Hello" felsőt. És muszáj volt egy napszemüveg. Hogy eltakarjam a kisírt szemem. Pár rajongó kérdezgetett, de senkinek nem tudtam egyértelmű választ adni. Leültem a padra és hagytam hogy a nap átjárja a testem. De a fejemben csak Harry járt, nem tudtam mit csináljak. Egy jó öt perc kiesett csak Detti Hahó-zását hallottam. Feleszméltem és egy üveg limonádéval találtam szemben magam.
  • Hoztam neked inni.- mondta Detti.
  • Köszi.:)
Kicsit később elindultunk sétálgatni, amikor egy ismerős embert láttam elmenni előttem egy férfivel. Detti köszönt nekik, amikor megfordultak egyből leesett hogy ő Ancsa egy régi osztály társ.:) A mellette álló férfi nem más volt mint James Arthur. Még arra emlékszem mielőtt kiköltöztem volna, Ancsa elment egy koncertjére.
  • Szia Ancsa!
  • Szia...ööö
  • Régi osztály társ.- célozgattam. 
  • Zsanii Úr isten nem hittem volna hogy valaha is találkozunk.
  • Hát én sem főleg nem az álom pasid mellett. 
  • Hát, de meg Harry-vel vagy szóval.- röhögött, de ezen én nem tudtam.
De akkor elvesztettem a szem kontaktusát, mert Dettit is faggatta.  De észrevette hogy valami nincs rendben.
  •  Mi a baj?
  • Nem tudom mit csináljak, összevesztem Harry-vel. 
Elmeséltem neki a helyzetet. Hátha tud valami biztatót mondani.
  • Hát nekünk sem volt zökkenő mentes a kapcsolatunk, de itt állunk előttetek és mióta megadtam neki a 2. esélyt még jobban  imádjuk egymást. 
  • Értem..- kezdtem gondolkozni.
  • Bocsi de mennünk kell.- megöleltük és mentek tovább.
Olyan édesek voltak, nagyon elgondolkoztam amit  Ancsa mondott túlságosan is. Mert valaki rohan felén és mind a ketten a földön kötöttünk ki. Nem más volt mint Virág.
  • Láttad az Ancsáékat?
  • Igen..
  • Olyan cukik.
  • Azok.:)
Mindketten felálltunk, majd elköszöntem Virág-tól és Brunz-tól mert már otthon szerettem volna lenni. Dettivel haza mentünk majd megköszöntem neki ezt a napot majd gyorsan bekaptam egy palacsintát, letusoltam és elhelyezkedtem az ágyamban. Az ágyban egy levelet találtam ami nem mástól mit Harry-től jött.
Szia Babe.
Nagyon sajnálom, tudod hogy nem akartam mert nagyon szeretlek. Hazz.xx
Ekkor jutott eszembe holnap lesz az a nap, hogy vagy elengedem 10 hónapra vagy elmegyek az Arénába....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése