2014. március 15., szombat

XXXXII.Fejezet.: Újra utazunk.

Újra utazunk.
Harry már tudta, hogy tudom hogy este ott leszünk a buliban, de nem zavarta. Nem tudtam mit vegyek fel áthívtam Dettit. Virág nem tudod jönni, mert valami dolga volt. Detti hamar ide ért, neki nem okozott gondot hogy mit vegyen fel. Átnéztünk két szekrény ruhát, mire megtaláltuk a tökéletes szettet. Utána egy kicsit beszélgettünk a konyhában, majd Detti haza ment mert pár óra múlva kezdődik az utcai buli. Harry a szokásos fekete cső gatyáját egy fekete hosszú ujjú pólóval és egy  kockás inggel vette fel. A többiek egyhangúan öltöztek cső farmer, póló pulóverbe öltöztek. Vittünk kabátot is, mert a buli hajnalig tart akkor pedig hideg lesz. Gyalog mentünk mert mindenki inni akart.
  Lassan elindultunk a belvárosba, nagyon sok ember volt ott, de ezért is lesz fergeteges a buli. Természetesen percenként kellett megállni pár fénykép készítés miatt,de ezt senki nem bánta, már én is megszoktam. A nagy tömegben megtaláltuk Dettiéket (Virág, Bruno, Detti, Patrick és az 5sos Luke, Ashton, Colum, Michael). Ők már a kihelyezett bárnál iszogattak, nevetgéltek. Oda mentünk, mindenkit egy öleléssel  köszöntöttünk. Luke annyit mondott hogy.:
  • Kíváncsi vagyok hogyan bulizol.:)
  • Ütősen.:)
Nem beszélgettünk sokat, mert megérkezett a DJ és kezdődött a party. Éppen kezdtünk felpörögni amikor megkérték a fiúkat (1D) hogy adjanak elő egy dalt és utána bulizzanak tovább.Persze elfogadták a felkérést és egy jó pörgős dalt adtak elő ne mást mint a.: Midnight Memories-t. Arra mindenki tombolt. Nem hagyhatták ki Bruno jelenlétét sem ő is énekelt egy számot ami a.: Gorilla volt. Az 5 sos is fellépet a She looks so perfect-et adták elő. Ekkor már a mellettem álló Harry-vel tomboltunk rá, ő is bírja  a fiúk számait. A Londoni emberek nagyon tudnak bulizni, nagyon vad este volt. Már arra sem emlékszem hogyan jutottunk haza. Reggel amikor felébredtem Harry feküdt mellettem, a lábamnál Luke, a másik oldalamon Niall. Nagy nehezen kimásztam az ágyból, sikerült nem felkelteni őket. A nappaliban a kanapé körül feküdtek a többiek ( Ashton, Colum, Michael, Zayn, Louis). Liam a fejét fogva ült a konyhában. 
  • Jó reggelt.- köszöntem miközben ásítottam.
  • Reggelt.
  • Mi van veled?
  • Iszonyatosan fáj a fejem és a kádban ébredtem. 
  • Háh, én meg három fiúval.
  • Wow.- röhögtünk együtt.
Majd ittunk egy teát ami kicsit segített a fejfájásunkon. A többieket is felkellet kelteni mert ma este fele utazunk Párizsba az esküvőre. A srácok ( 5sos) nehezen felkeltek és haza indultak ma ők is elutaznak, de ők Kanadába. Ki kisértem őket, amikor visszaértem a többiek a nappaliban ültek és teázgattak.:) Felhívtam Virágot hogy velük mizujs.:
  • Szia, mizujs veletek?
  • Szia hát kicsit nagyon másnaposak vagyunk hánykor is megy a gép?
  • 7-kor tudod hozd a koszorúslány ruhádat!:)
  • Azt nem felejtem el, de akkor megyek pakolni szia.:)
  • Szia.
Dettit is hívtam nehogy elfelejtse az utat, de ő képben volt. Mivel délig aludtunk és már 2 óra fele járt mi is bepakoltunk és felöltöztünk majd kicsit később elindultunk. A reptéren Virág és Bruno, Detti és Patrick vártak minket. Átmentünk a bíztonsági kapun és felszálltunk a repülőre. Az út nem tűnt hosszúnak, sőt inkább rövidnek. A reptéren Letti várt, aki elvitt minket magukhoz. Este csak azt ecsetelte hogy mennyire izgul a holnap miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése