2014. március 16., vasárnap

XXXXV.Fejezet.:Esküvő.

Esküvő.
Letti már nagyon izgult a mai nap miatt alig aludt valamit. Korán keltünk mert még sok teendőnk volt. már minden elő volt készítve csak apró finomításokat ejtettünk. Az esküvő a szabadban lesz, az asztal terítő és a többi dolog halvány rózsaszín volt. Virág ruhája is rózsaszín volt, nem nagyon jött be neki de Letti kedvéért felvette. Sajnos Lettivel rossz hírt közöltem nem lehettem koszorús lány, mert a fiúkra kell vigyáznom.:) Letti értette hogy mire célzok és megértette. Azt már nm  mondtam neki hogy a ruhámat is otthon hagytam.:D De hoztam elegáns ruhát. A fiúk is mert én pakoltam be nekik. Letti megmutatta az esküvő helyszínét, gyönyörű rét szerű hely volt. 5-kor kezdődik az esküvő mert a naplementében akarnak esküdni. Virág amikor megtudta hogy nem leszek koszorús lány azt mondta.:
  • Utállak<3.
Detti is koszorús lány lesz, ő izgatott is volt miatta. Letti Ancsát kérte fel tanúnak, ami tisztára érthető mert a legjobb barátnője.  Lettinek nem a hagyományos menyasszonyi  ruhája volt, hanem egy szép csipkés fehér ruha, mert egy réten nem nagyon mutatna jól egy habos babos ruha. Virágnak és Dettinek sem lesz annyira habos babos ruhája. Ryan és a többi fiú öltönyben lesz. Egyre közeledett az esküvő egyre jobban izgultunk.  Lassan megérkeztek a vendégek is, nem voltunk sokan csak a szűk családi és baráti kör. Amikor már mindenki elkészült beültem a fiúk közé és rendre utasítottam őket. Épp hogy leültem elkezdődött a bevonuló zene és egyből felpattantam. Letti ment középen a két szélen Detti és Virág egy egy kis virágszirommal teli kosárral. Amikor az oltárhoz értek mindenki leült és erőteljesen figyelt. Én annyira figyeltem hogy az inkább bambulás volt. Csak arra kaptam fel a fejem hogy.:
És most megcsókolhatja a menyasszonyt.
És épp ebben  a pillanatban ment le a nap. Olyan romantikus és édes volt.:) Ekkor mindenki felállt és éljenzett, a szülők szeméből őröm  könnyek folytak. A lagzin már mindenki laza ruhában volt, sokat ittunk és buliztunk. Reggel ordítozásra keltünk fel. Ancsa ordítozott James-szel mert ő az éjjel megcsalta egy igen ismerős fekete hajú csajjal. A legszebb az egészben hogy James nem is volt részeg... Ancsa sírva feküdt a kanapéra, mindenki a vigasztalására sietett, de ő egyedül akart lenni. Sajnos nem leszünk sokáig Párizsban ma este repülünk vissza Londonba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése