2014. március 9., vasárnap

XXXIX.Fejezet.: Ők Párizsban, mi a strandon.

Ők Párizsban, mi a strandon.
Reggel hamar felkeltünk, reggeliztünk és már mentünk is a reptérre. Ott már Ancsáék ( Letti, Ryan Ancsa, James) vártak. Még volt egy kis idejük a felszállásig, addig beszélgettünk, és búcsúzkodtunk. Végül egy nagy csoportos ölelést csináltunk, majd felszálltak a repülőre. Megvártuk még felszáll a gép, majd haza indultunk. Detti és Patrick lementek a strandra, mi pedig haza mentünk. Fél óra punnyadás után felhívtam Virágot hogy mi is menyünk el a strandra, neki is tetszett az ötlet. Pár perc múlva már a kocsiban ültünk és Virágék házához mentünk, pár percet vártunk rájuk, de utána sikeresen elindultunk. Virágék külön kocsival jöttek, mert a hátsó ülést a fiúk ( Zayn, Liam, Louis, Niall) foglalta el. 15 perc alatt a strandon voltunk, Dettiék mellett helyezkedtünk el, akik jelenleg a vízben voltak. Mi is mentünk utánuk, csak átöltöztünk bikinibe és fürdőgatyába. Brunz először surf-özött egy picit, majd csatlakozott hozzánk a " vízi birkózásba". Az ellen küzdöttünk hogy a fiúk ne lökjenek el minket a vízbe. Valahogy mindig a fiúk győztek.:) Egyszer csak a telefonom csörgésére lettem figyelmes, kiszaladtam a  partra és felvettem.
  • Hello?
  • Szia Zsanii.- ordít bele Letti a telefonba.
  • Igen?
  • Ryan megkérte a kezem.
  • Wááááó és hogyan?- érdeklődtem
  • Hát.... Felmentünk az Eiffel toronyba  és ott egy romantikus vacsora után kérte meg a kezem.
  • Juj de cuki.
  • Tudom, és majd szeretnélek titeket felkérni koszorús lánynak.
  • Huh Virággal nehéz lesz.:)
  • tudom de majd megbarátkozik vele.
  • Igen.:) bocsi de mennem kell.-ekkor már a többiek kiabáltak a háttérből.
  • oké Szia.
Letettem a telefont, majd visszamentem a többiekhez, majd elmondtam a nagy hírt. Virág kicsit furi arcot vágott, amikor megtudta hogy habos babos ruhája lesz.  Kezdett hűvös lenni, ezért kimentünk a partra és felöltöztünk. Tábor tüzet gyújtottunk, és énekelgettünk. Amikor már nagyon fáztam Harry-hez bújtam úgy mint Virág Brunz-hoz és Detti Patrick-hez, a fiúk egymáshoz bújtak. Éjfél tájt elindultunk haza, szerencsére nem Liam és Brunz nem ivott ezért volt kinek haza vinnie minket. Haza értünk és Liam nem nézte jó szemmel hogy alig bírunk felsétálni a lépcsőn. Nehezen feljutottunk a szobába, nem volt más az eszemben csak az hogy aludni akartam. Holnap 11 órakor pedig találkozom lesz a kávézóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése