2014. március 2., vasárnap

XXXIII.Fejezet.: 2 hónap.

2 hónap.
Reggel amikor felkeltem Harry nem volt mellettem. Kicsit furcsálltam, de egyből arra gondoltam hogy ma van a "hónap fordulónk". Erőt vettem magamon és leballagtam a lépcsőn. A konyhában Harry tevékenykedett, éppen palacsintákat gyártott. Közelebb mentem és átöleltem, kicsit meglepődött, majd megfordult és egy segg tapi után megcsókolt. A csók után gyorsan befogta a szemem és az asztalhoz ültetett. Amikor kinyithattam a szemem egy tökéletesen megterített asztalt láttam, szívecske alakú palacsintákkal és két pohár vörös borral. Alig bírtam szóhoz jutni, ezért csak egy szenvedélyes csókot nyomtam az arcára és a fülébe súgtam hogy köszönöm. Békésen meg reggeliztünk, majd szóltunk a fiúknak hogy elmegyünk sétálni. Pár újságban is benne volt a hónap fordulok, amin csak röhögni tudtunk. A parkban megláttam Virágékat, de próbáltam türtőztetni magam, hogy ne ugorja  a nyakába. Még öt percig sétálgattunk, amikor már nem bírtam magammal. Meg láttam Virágnál egy Bumm-os gördeszkát és nekem oda kellett rohannom. Olyan rég nem gördeszkáztam már. Gyorsan oda szaladtam és Harry-nek egy bocsit dobtam.
  • Sziaa Virág.-ordítottam.
  • Sziaa Zsanc.
  • Neked nem Harry-vel kéne lenned?- vont kérdőre.
  • De.- ért mellém Harry és röhögött. 
  • Csak had gördeszkázzak egy kicsit.
  • Harry megengeded?- kérdezte Virág röhögve.
  • Igen, hiszen imádom.- erre mindenki röhögött. 
Kikaptam Virág kezéből a gördeszkát és tettem egy kört a parkban. A padon ülő Bruno mellé csatlakozott Harry és Virág. Amikor visszaértem csak beszélgettek, megköszöntem virágnak a gördeszkát és Harry-vel kéz a kézben mentünk tovább. nyitHaza fele vettünk nekem egy fagyit, ami rózsaszín volt.:) Otthon nem volt senki a fiúk csak egy üzit hagytak.:
Mi elhúztunk nem akarunk zavarni ;) Reggel jövünk Boldog hónap fordúlot.  Liam, Niall, Louis, Zayn.
Amikor elolvastunk Harry rám néz és röhög nem értettem, de ekkor felkapott és felvitt az emeletre.  Finom lerakott az ágyra és pár perc múlva kezeit a pólóm alatt kalandoztak. Csókjaitól ámulat fogott el és csak azt vettem észre hogy meztelenül a  karjaiban fekszem a takaró alatt. Harry egy jóét puszit nyomott az arcomra, és azzal el is aludt.Nemsokára és is elaludtam. Reggel kopogtatásra keltünk, azt hittük a fiúk jöttek haza de ők a konyhában veszekedtek. Így hát  gyorsan leszaladtam, és ajtót nyitottam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése